Regulamin sklepu internetowego Decopanel.pl
Dane przedsiÄbiorcy
1. WĹaĹcicielem jest RELF Sp. z o. o. , ktĂłre prowadzi dziaĹalnoĹÄ za poĹrednictwem
Sklepu Decopanel.pl
2. Regulamin okreĹla prawa i obowiÄ zki KlientĂłw jak rĂłwnieĹź prawa i obowiÄ zki Sprzedawcy jako
podmiotu zarzÄ dzajÄ cego i prowadzÄ cego Sklep.
3. Regulamin jest dostÄpny w polskiej wersji jÄzykowej.
4. Klienci zobowiÄ zani sÄ do przestrzegania autorskich praw majÄ tkowych oraz praw wynikajÄ cych
z rejestracji wynalazkĂłw, patentĂłw, znakĂłw towarowych, wzorĂłw uĹźytkowych i przemysĹowych.
5. WĹaĹciciel Decopanel.pl zobowiÄ zuje siÄ do wykorzystania danych osobowych klientĂłw sklepu wyĹÄ cznie
w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaĹźy zawartej na odlegĹoĹÄ. Polityka PrywatnoĹci
, udostÄpniana jest w trakcie skĹadania zamĂłwienia oraz przesyĹana kaĹźdorazowo w wiadomoĹci
e-mail wraz z potwierdzeniem zĹoĹźonego zamĂłwienia.
I. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.
1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadaÄ:
⢠urzÄ dzenie przekazujÄ ce dane teleinformatyczne
⢠dostÄp do sieci Internet
⢠adres poczty email
2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, ktĂłre sÄ plikami tekstowymi, pliki te nie
zachowujÄ Ĺźadnych danych personalnych, uĹźywane sÄ w sposĂłb anonimowy w celu ocenienia
realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies sĹuĹźÄ do wymiany
informacji pomiÄdzy Sklepem a UĹźytkownikiem, co w znacznym stopniu uĹatwia dopasowanie
oferty do oczekiwaĹ i preferencji kaĹźdego UĹźytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu
plikĂłw cookies. PrzeglÄ darki internetowe czÄsto domyĹlnie majÄ ustawionÄ moĹźliwoĹÄ
instalowania tych plikĂłw na urzÄ dzeniu koĹcowym Klienta, ktĂłry w kaĹźdym czasie moĹźe dokonaÄ
zmiany ustawieĹ.
3. Sklep informuje, iĹź wyĹÄ czenie przez Klienta moĹźliwoĹci korzystania z plikĂłw Cookies moĹźe
wpĹynÄ Ä na funkcjonalnoĹci dostÄpne w Sklepie.
4. SzczegĂłĹowe informacje dotyczÄ ce plikĂłw Cookies zawarte sÄ w Polityce PlikĂłw Cookies,
udostÄpnionej pod adresem Polityka Cookies stanowiÄ cÄ integralna czÄĹÄ niniejszego regulaminu.
II. Rejestracja i Logowanie
1. Klient w celu zaĹoĹźenia âKonta Klientaâ dokonuje rejestracji podajÄ c: login, adres e-mail ,
hasĹo oraz imiÄ i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocÄ formularza. Klient ma moĹźliwoĹÄ
podania danych do faktury VAT.
2. HasĹo podawane przy logowaniu do Sklepu moĹźe skĹadaÄ siÄ z liter, cyfr lub/oraz znakĂłw
specjalnych. HasĹo jest indywidualne dla kaĹźdego uĹźytkownika. HasĹo moĹźna zmieniÄ na
stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasĹa.
3. ZaĹoĹźenie âKonta klientaâ jest nieodpĹatne.
4. Klient przez akceptacjÄ regulaminu skĹada oĹwiadczenie nastÄpujÄ cej treĹci:
⢠przystÄ piĹem dobrowolnie do korzystania z usĹug sklepu
⢠dane zawarte w formularzu sÄ zgodne z prawdÄ
5. Klient nie moĹźe przekazywaÄ hasĹa dostÄpu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
6. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony
internetowej konta.
7. Dokonanie aktywacji umoĹźliwia zalogowanie do systemu.
8. Klient nie moĹźe kopiowaÄ, modyfikowaÄ ani rozpowszechniaÄ treĹci, zdjÄÄ logotypĂłw bez
uprzedniej zgody osoby uprawnionej.
III. Realizacja zamĂłwieĹ
1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobÄ, 7 dni w tygodniu, umoĹźliwiajÄ c Klientowi zĹoĹźenie
zamĂłwienia o kaĹźdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma rĂłwnieĹź moĹźliwoĹÄ
zĹoĹźyÄ zamĂłwienie osobiĹcie w showroomie w godzinach otwarcia.
2. Klientami w przypadku osĂłb fizycznych mogÄ byÄ tylko osoby posiadajÄ ce peĹnÄ zdolnoĹÄ do
czynnoĹci prawnych.
3. Klient skĹada zamĂłwienie w nastÄpujÄ cy sposĂłb:
⢠wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
⢠wybĂłr formy dostawy i pĹatnoĹci
⢠podanie danych do formularza rejestracyjnego bÄ dĹş logowania, formularza dostawy
⢠zatwierdzenie zamĂłwienia przez przycisk âzamĂłwienie z obowiÄ zkiem zapĹatyâ
⢠wysĹanie potwierdzenia zamĂłwienia na adres e-mail Klienta
⢠zamĂłwienie zĹoĹźone w formie elektronicznej bÄdzie potwierdzone nie później niĹź w ciÄ gu
dwĂłch dni roboczych (z wyĹÄ czeniem ĹwiÄ t) od otrzymania zamĂłwienia. Potwierdzenie
wysĹane bÄdzie e-mailem lub telefonicznie
4. Klient zobowiÄ zuje siÄ do podania prawdziwych danych.
5. Potwierdzenie zamĂłwienia przesyĹane do Klienta zawiera:
⢠dane Sklepu w tym dokĹadny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu
⢠opis produktu ( np. iloĹÄ, kolor, wymiary)
⢠jednostkowÄ i ĹÄ cznÄ cenÄ wszystkich produktĂłw
⢠cenÄ zamĂłwienia = cena ĹÄ czna produktĂłw + koszty wykonania umowy m.in pĹatnoĹci i
dostawy
⢠sposĂłb pĹatnoĹci
⢠informacjÄ o prawie odstÄ pienia od umowy bez podania przyczyny w ciÄ gu 14 dni
⢠informacja o prawie do rÄkojmi
⢠w zaĹÄ czniku jest wzĂłr odstÄ pienia od umowy w ciÄ gu 14 dni Prawo do odstÄ pienia od
umowy
IV. Forma pĹatnoĹci
1. Klient ma moĹźliwoĹÄ dokonania zapĹaty za towar tytuĹem zĹoĹźonego zamĂłwienia w nastÄpujÄ cych
formach:
- przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe
- systemem pĹatnoĹci PayU
- systemem pĹatnoĹci PayPal
- gotĂłwkÄ
2. Koszty zwiÄ zane z dokonaniem pĹatnoĹci podane sÄ na stronie zamĂłwienia/mailu potwierdzajÄ cym
zamĂłwienie oraz zostajÄ wliczone w koĹcowÄ cenÄ zamĂłwienia. Za skorzystanie
z okreĹlonej formy pĹatnoĹci sprzedawca nie moĹźe ĹźÄ daÄ od konsumenta opĹaty przewyĹźszajÄ cej
koszty poniesione przez sprzedawcÄ z tego tytuĹu.
V. Ceny i koszty przesyĹki
1. Wszystkie znajdujÄ ce siÄ w sklepie internetowym oferty stanowiÄ jedynie zaproszenie dla
Klienta do przedĹoĹźenia odpowiedniej oferty kupna.
2. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane sÄ w PLN zawierajÄ podatki
i opĹaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku âdo koszykaâ nie zawiera
kosztĂłw przesyĹki i innych dodatkowych opĹat. Koszty przesyĹki oraz dokonania pĹatnoĹci
doliczane sÄ do sumy zamawianych produktĂłw. Klient jest informowany przed zĹoĹźeniem
zamĂłwienia o dodatkowych kosztach np. zwiÄ zanych z opakowaniem.
3. CenÄ ostatecznÄ zamĂłwienia, wiÄ ĹźÄ cÄ Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie
Sklepu przed zĹoĹźeniem zamĂłwienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami zwiÄ zanymi
z realizacjÄ umowy.
4. Informacja na temat caĹkowitej wartoĹci zamĂłwienia (wraz z kosztami przesyĹki, dokonania
pĹatnoĹci) udostÄpniana jest przed wyborem opcji âZamawiam â transakcja z obowiÄ zkiem
zapĹatyâ oraz potwierdzana jest w przesĹanej niezwĹocznie wiadomoĹci e-mail na adres podany
przez Klienta.
VI. Dostawa
1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy
2. Termin dostawy to 1-21, chyba Ĺźe termin dostawy zostaĹ ustalony w sposĂłb indywidualny.
W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do
wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. JeĹźeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujÄ cy
moĹźe odstÄ piÄ od umowy.
3. Dostawy odbywajÄ siÄ w dni robocze, od poniedziaĹku do piÄ tku. W weekendy i wolne dni
od pracy dostawy nie sÄ realizowane.
4. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeĹstwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru
do momentu, w ktĂłrym Konsument go otrzyma, chyba Ĺźe Konsument wybraĹ innÄ formÄ
dostawy niĹź dostawy proponowane przez SprzedawcÄ.
5. KupujÄ cy w momencie odbioru przesyĹki ma moĹźliwoĹÄ sprawdziÄ towar i w razie jakiejkolwiek
szkody spisaÄ protokóŠw obecnoĹci dostawcy. Spisanie protokoĹu nie stanowi warunku
do zĹoĹźenia reklamacji bÄ dĹş skorzystania z uprawnienia do odstÄ pienia od umowy.
6. Towary dostarczane sÄ
na terenie Europy: Polska, Niemcy, Czechy, SĹowacja, Ukraina, BiaĹoruĹ, Litwa, Ĺotwa, Estonia,
Finlandia, Szwecja, Norwegia, Rosja, MoĹdawia, Rumunia, WÄgry, Austria, Holandia, Belgia, Islandia, Irlandia, Wielka Brytania,
Francja, Luksenburg, Lichtenstein, Szwajcaria, SĹowenia, Chorwacja, BoĹnia i Chercegowina, Serbia, BuĹgaria, Macedonia, Albania,
CzarnogĂłra, WĹochy, Monako, Hiszpania, Portugalia, Grecja, Andora, Dania, Malta, San Marino, Kazachstan, Turcja.
VII.Prawo odstÄ pienia od umowy
MajÄ PaĹstwo prawo odstÄ piÄ od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Okres na odstÄ pienie od umowy wygasa po upĹywie 14 dni od dnia
1) w przypadku umowy sprzedaĹźy: âw ktĂłrym weszli PaĹstwo w fizyczne posiadanie towarĂłw lub w ktĂłrym osoba trzecia inna niĹź przewoĹşnik i wskazana przez PaĹstwa weszĹa w fizyczne posiadanie towarĂłw.â;
2) w przypadku umowy dotyczÄ cej zĹoĹźonego przez konsumenta jednego zamĂłwienia obejmujÄ cego wiele towarĂłw, ktĂłre dostarczane sÄ osobno: âw ktĂłrym weszli PaĹstwo w fizyczne posiadanie ostatniego z towarĂłw lub
w ktĂłrym osoba trzecia inna niĹź przewoĹşnik i wskazana przez PaĹstwa weszĹa w fizyczne posiadanie ostatniego z towarĂłw.â;
3) w przypadku umowy dotyczÄ cej dostarczenia towaru towarĂłw partiami lub w czÄĹciach: âw ktĂłrym weszli PaĹstwo w fizyczne posiadanie ostatniej partii lub czÄĹci lub w ktĂłrym osoba trzecia inna niĹź przewoĹşnik i wskazana przez PaĹstwa weszĹa w fizyczne posiadanie ostatniej partii lub czÄĹci.â;
Aby skorzystaÄ z prawa do odstÄ pienia od umowy, muszÄ PaĹstwo poinformowaÄ nas o swojej decyzji o odstÄ pieniu od umowy drogÄ jednoznacznego oĹwiadczenia: pismo wysĹane pocztÄ lub e-mailem.
Dane kontaktowe:
Decopanel.pl
ul. Hallera 37
43-200 Pszczyna
tel.: +48 570 334 766
e-mail:Â [email protected]
 Aby zachowaÄ termin odstÄ pienia od umowy, wystarczy, aby wysĹali PaĹstwo informacjÄ dotyczÄ cÄ wykonania przysĹugujÄ cego PaĹstwu prawa do odstÄ pienia od umowy przed upĹywem terminu do odstÄ pienia od umowy.
SKUTKI ODSTÄPIENIA OD UMOWY
W przypadku odstÄ pienia od umowy zwracamy PaĹstwu wszystkie otrzymane od PaĹstwa pĹatnoĹci, w tym koszty dostarczenia (z wyjÄ tkiem dodatkowych kosztĂłw wynikajÄ cych z wybranego przez PaĹstwa sposobu dostarczenia innego niĹź najtaĹszy standardowy sposĂłb dostarczenia oferowany przez nas), bez zbÄdnej zwĹoki, a w kaĹźdym przypadku nie później niĹź 14 dni od dnia, w ktĂłrym zostaliĹmy poinformowani o PaĹstwa decyzji o wykonaniu prawa do odstÄ pienia od niniejszej umowy.
Zwrotu pĹatnoĹci dokonamy przy uĹźyciu takich samych sposobĂłw pĹatnoĹci, jakie zostaĹy przez PaĹstwa uĹźyte w poczÄ tkowej transakcji, chyba Ĺźe wyraĹşnie zgodziliĹcie siÄ PaĹstwo na inne rozwiÄ zanie; w kaĹźdym przypadku nie poniosÄ PaĹstwo Ĺźadnych opĹat w zwiÄ zku z tym zwrotem.
MoĹźemy wstrzymaÄ siÄ ze zwrotem pĹatnoĹci do czasu otrzymania towarĂłw lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesĹania, w zaleĹźnoĹci od tego, ktĂłre zdarzenie nastÄ pi najwczeĹniej.
ProszÄ odesĹaÄ lub przekazaÄ nam towary bez wzglÄdnej zwĹoki, a kaĹźdym razie nie później niĹź 14 dni od dnia, w ktĂłrym poinformowali nas PaĹstwo o swoim odstÄ pieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeĹźeli odeĹlÄ nam PaĹstwo towary przed upĹywem 14 dni.
OdpowiadajÄ PaĹstwo tylko za jakiekolwiek zmniejszenie wartoĹci towarĂłw wynikajÄ ce z obchodzenia siÄ z nimi w sposĂłb inny niĹź byĹo to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu dziaĹania towarĂłw.
BÄdÄ PaĹstwo musieli ponieĹÄ bezpoĹrednie koszty zwrotu towarĂłw.
VIII. Prawo Konsumenta do rÄkojmi
1. Produkty oferowane w Sklepie objÄte sÄ 24 miesiÄcznÄ odpowiedzialnoĹciÄ sprzedawcy za
niezgodnoĹÄ towaru z umowÄ . Istnieje domniemanie, Ĺźe jeĹźeli Konsument zgĹosiĹ rÄkojmie
Sprzedawcy w ciÄ gu 12 miesiÄcy od dorÄczenia produktu to wada produktu istniaĹa juĹź w
chwili jego wydania.
2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialnoĹci sprzedawcy za niezgodnoĹÄ towaru z umowÄ
powinna byÄ przekazana m.in.
⢠wysyĹanie wiadomoĹÄ email na adres [email protected]
⢠listownie na adres Decopanel, ul. Hallera 37, 43-200 Pszczyna
⢠dzwoniÄ c pod nr +48 570 334 766
3. W reklamacji powinien znaleĹşÄ siÄ dokĹadny opis rodzaju niezgodnoĹci, data jej wystÄ pienia,
powinno byÄ okreĹlone ĹźÄ danie Konsumenta, nr zamĂłwienia oraz dane kontaktowe, co uĹatwi
procedurÄ reklamacyjnÄ .
4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwĹocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji
wysĹanej przez Klienta.
5. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie okreĹlonym w
pkt.4, reklamacjÄ uznaje siÄ za rozpatrzonÄ na korzyĹÄ Klienta.
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient moĹźe ĹźÄ daÄ doprowadzenia produktu do stanu
zgodnego z umowÄ , nieodpĹatnÄ naprawÄ lub wymianÄ produktu na nowy, obniĹźenia ceny
lub istnieje moĹźliwoĹÄ odstÄ pienia od umowy. Sklep zwrĂłci KlientĂłw rĂłwnowartoĹÄ ceny caĹoĹci
dokonanej transakcji.
7. OdpowiedĹş w sprawiÄ reklamacji jest wysyĹana na podany przez Klienta adres e-mail, adres
korespondencji.
IX. PozostaĹe
1. Regulamin jest dostÄpny pod adresem http://decopanel.pl/regulamin
2. Klient ma moĹźliwoĹÄ odczytu, ĹciÄ gniÄcia treĹci regulaminu na swoje UrzÄ dzenie oraz dokonania
wydruku dokumentu.
3. Sklep dokona zmiany postanowieĹ Regulaminu z waĹźnych powodĂłw po uprzednim poinformowaniu
KlientĂłw poprzez publikacjÄ jednolitego tekstu Regulaminu na Ĺamach Sklepu
oraz wysĹania jego treĹci na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany
regulamin ma moc wiÄ ĹźÄ cÄ , po speĹnieniu pozostaĹych warunkĂłw przewidzianych prawem,
jedynie dla stosunkĂłw prawnych powstaĹych po wejĹciu w Ĺźycie zmian lub modyfikacji.
4. Zmiany regulaminu nie bÄdÄ w Ĺźaden sposĂłb naruszaÄ praw nabytych KlientĂłw korzystajÄ cych
ze Sklepu przed dniem wejĹcia w Ĺźycie zmian.
5. Istniej zgĹaszanie sporĂłw pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/